FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
O – It 2017 Türkçe Dublaj Full Film HD izle

O – It 2017 yılında vizyona giren gerilim, korku filminin konusunda küçük bir kasaba olan Maine’de yaşayan yedi çocuk zorbalarla, hayatın sorunlarıyla ve Pennywise ismindeki palyaço şekline bürünmüş olan bir canavarla yüzleşmek zorunda kalırlar. Filmin konusu Stephen King’in ünlü bir romanı olan It’den esinlenerek beyazperdeye aktarılmıştır. O – It 2017 Türkçe Dublaj Full Film HD izle film ile ilgili yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar iyi seyirler dileriz.

Tür: Gerilim Filmleri, Korku Filmleri

Yapım: 2017

IMDB Puanı: 7.5

Yönetmen: Andy Muschietti

Oyuncular: Bill Skarsgård, Jaeden Lieberher, Finn Wolfhard

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“O – It 2017 Türkçe Dublaj Full Film HD izle” filminde 59 Yorum bulunuyor.
  1. army girl - 1 ay önce demiş ki:

    izlediğim ilk yabancı korku filmi

  2. BTS - 2 ay önce demiş ki:

    Çok güzel bir filim bence çokda korkulu değil amma iyi

  3. Can - 3 ay önce demiş ki:

    Esra akıncı

  4. Duck - 4 ay önce demiş ki:

    Çok korkunç değil ama izlediğim en iyi korku filmi

  5. Zeynep - 4 ay önce demiş ki:

    Hiç korkunç deil ama duygulandım korkunç diyenler abartıyo qwq

  6. İsmail - 4 ay önce demiş ki:

    Bu filmi 5 kez izleyişim hiç sıkılmadım ve efso bir film

  7. Zehra - 6 ay önce demiş ki:

    ÇOOOK ÌYÌ GERILÌM FILMi
    VE COK KORKUNC
    ALTIMA BAKLAYI KOYDUM YANI
    SENE OLMUŞ2021 izleyenler

  8. Rasul - 6 ay önce demiş ki:

    16 yaşındayım: bence korktum diyenler çok abartmışlar film korkunç değil.yok efendim altyma syctym.neymis gece rüyama girmesin. Vallahi çok abartmissiniz

  9. TOPRAK - 6 ay önce demiş ki:

    ÇOK İYİ FİLM

  10. berk oğuz - 6 ay önce demiş ki:

    sonda gevura vurumuş gibi vuruyotlar he

  11. Yunis Residov - 7 ay önce demiş ki:

    vallahi cok guzel ve korkunc bir film

  12. Selin Aydın - 9 ay önce demiş ki:

    Yüce ulu İsa filmi 2. kez izledim hayatıma gördüğüm en güzel film 11 yaşında iken bakmıştım 2-3 sene oluyor çok güzel film! Hiç korkunç değildi ♥️

  13. sherlock - 9 ay önce demiş ki:

    bence gayet güzel bir film koulrofobim olsuğu için açıkcası tırstım ama onun dışında gayet güzel

  14. Hayriye - 9 ay önce demiş ki:

    12 yaşındayım film efsane hiç korkunç değildi yetişkinleri bilmem bu filmi bebekken izlesem bile korkmam çünkü çok yapmacıktı palyaço nün gerçek hayattaki görünüşüne bakın mutlaka makyaj her şeyi değiştiriyor filme 10 üzerinden bir milyon veriyorum ama filmin adı neden o biraz saçma olmuş isim kısmı iyi seyirler

  15. selma idil arslan - 9 ay önce demiş ki:

    Tek duam bunu rüyamda görmemem

  16. Zişan tuana - 10 ay önce demiş ki:

    Keşke benimde böle bana destek veren bir arkadaşım olsa ya keşke bole arkadaslarim olsa nelerimi vermezdim bole arkadaslar icin off o kadar guzeldiki bide film varya hayranlik duyuyorum cidden ya olm yaa

  17. kaan - 10 ay önce demiş ki:

    beni böyle destekleyen arkadaşım yok

  18. selo - 11 ay önce demiş ki:

    ben 11 yaşındayım filmi izledim korkmadm

  19. EMRE - 11 ay önce demiş ki:

    AA cook korktum pokumço dan sonra ana avrat sövdüm not paylanco yu pokumco yazdum

  20. mal - 12 ay önce demiş ki:

    abartıyolar

  21. berke - 1 sene önce demiş ki:

    güzel film

  22. bilge - 1 sene önce demiş ki:

    puanım 10 da 10 çok güzelllll

  23. Deniz - 1 sene önce demiş ki:

    Efso bir film, it 2de çok güzel
    2ci defadır da izliyorum

  24. Aybüke - 2 sene önce demiş ki:

    güzel filmdi önce gözüm doldu şerefsiz kediyi vurma sahnesinde sonra altına sıçtırttı sonra gözümden 1 damla yaş aktı şu 2.sinide koysalar çok güzel olur

  25. Muhammet - 2 sene önce demiş ki:

    Kortum aq ama izliyecem :))

  26. ProfAdam - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film
    MUHTEŞEM

  27. emir - 2 sene önce demiş ki:

    ben 11 yaşındayım hep duyuyodum bu filmi bazı yerlerde sesi kıstım biraz korkunçtu ama psikoloji açısından zerre etkilenmedim

  28. avciaslan - 2 sene önce demiş ki:

    hayal mi gerçek mi ? ben pek anlamam bu filmlerden kızın babasına neden kanlı banyo görünmedi asi çocuk polis babasını öldürdü kız babasını öldürdü sürükleyici evet ama zihin yormak lazım bu palyaço korkaklara mı görünüyor 1 ci bölüm finalde bunu anladık.

  29. ADMİN - 2 sene önce demiş ki:

    kazandım

  30. Nilay - 2 sene önce demiş ki:

    Mükemmel bir film

  31. Poyraz - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bır film
    IT

  32. Jimin oppa - 2 sene önce demiş ki:

    İnanilmaz bir film berkese öneriyorum

  33. king - 2 sene önce demiş ki:

    sondaki öpüşme sahnesine bittim

  34. Songül - 2 sene önce demiş ki:

    Bence harika bir film daha çok yapılmalı bunun gibi filmler

  35. Lisa - 2 sene önce demiş ki:

    Bence 1.flim 2.flimden daha iyi

    çünkü 2.flimde eddie ölüyor. 🙁

    ayrıca richie eddieden hoşlanıyor biz bunu 2.flimde anlıyoz :3

  36. 11 YAŞINDAYIM - 2 sene önce demiş ki:

    11 YAŞINDAYIM VE PSİKOPATIM

  37. Mochi - 2 sene önce demiş ki:

    Film çook güzeldi bazı yerler biraz korkunçtu yani 10 yaşın altındakilerle izlenebilecek bir film değil ama benim en sevdiğim filmlerden biri oldu bayıldım

  38. Elifsu - 2 sene önce demiş ki:

    Bu film harika ötesi ve içeriğini bilmeden beğenerek izlediğim nadir filmlerden birisi

  39. ahmetcan - 2 sene önce demiş ki:

    bu filmi 5. izleyişim 5 kere izledim hepsindede duygulandım süpeeeeeeeeerrrr

  40. Bilal - 2 sene önce demiş ki:

    Çok efsane bir film

  41. nehir - 2 sene önce demiş ki:

    bayıldım yaa site zaten harika hiç kasmıyor ellerinize sağlık film süper…

  42. Gökçe - 2 sene önce demiş ki:

    Richie harika ya

  43. tahsin - 2 sene önce demiş ki:

    IMDB 7.5 bu filme 0.75 gibi gelir en az 10/9999 falan olmalıydı (en az oda ) efsane film yapmışlar sadece korku değil çocukların takım olmasıda çok güzel olmuş ilk başta kavga ederken sonra birleşip öldürmeleri

  44. Defne - 2 sene önce demiş ki:

    Tek kelimeyle mukemmelll ben bir filmi hiç bu kadar batıla bayıla izlemedim ve kaç kere izledim bence bu filmi herkes izlemeli

  45. Defne - 2 sene önce demiş ki:

    Filmi çok beğendim herşeyiyle mükemmel en sevdiğim birinci filmin yerini aldı en çok beğendiğim karakterler ise Bill denbrough ve beverly marsh ve Bill denbrough yani jaeden lieberher en sevdiğim film karakteri oldu❤️

  46. Muhammed - 2 sene önce demiş ki:

    Aga Altıma … Ama güzel ya hoş ve korkunç bir film

  47. otilla - 2 sene önce demiş ki:

    gercekten cok guzel bir filim harikaaaaaaaaaaaaaa

  48. Levokat - 2 sene önce demiş ki:

    IMDb puanı kesinlikle 8 – 10 arası olmalı. süper bir film tavsiye ederim

  49. mertcan - 2 sene önce demiş ki:

    beyler ailemle izlicem sapık sahne var mı yada öpüşme sahnesi

  50. almad - 2 sene önce demiş ki:

    TEK KELİMEYLE MUHTEŞEMMMMMMMM

  51. Ayhan - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filmin 2 si geliyor.. gayet başarılı serisi devamlı gelir bence..

  52. Damla - 2 sene önce demiş ki:

    güzeldi bence korkunçluk seviyesi de cok iyi. deli gibi korkunç değil. ben izlediysem herkes izler kdsnlvnd

  53. ali - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama bazi yerlerde öpüşüyolar

  54. KRAL İZLEYİCİ - 2 sene önce demiş ki:

    VALLAH ÇOK GÜZEL

  55. YAĞIZ - 2 sene önce demiş ki:

    BEN BİR FİLİMİ 1 KERE İZLERİM BENİM İÇİN SIRALAMADA 1 IT 2 ESARETİN BEDELİ ESARETİN BEDELİNİ BİLE 1 KEZ İZLEMİŞKEN BUNU KAC KERE İZLEDİĞİMİ HATIRLAMIYORUM TAM BİR BAŞ YAPIT

  56. Ruhin - 2 sene önce demiş ki:

    lan boyle cocuksu filme bakacagima testereye bakarim tekrar daha iyi tamamen zaman kaybi…

  57. Emre - 2 sene önce demiş ki:

    Kitapta daha fazlası vardı, çocuklar büyüyüp geri geliyordu vesaire vesaire

  58. Mustafa Emin Balcı - 2 sene önce demiş ki:

    Çok korkunç sonuna kadar izledim altıma yapıyorum

  59. Efecan - 3 sene önce demiş ki:

    çok iyi harika ama keşke daha uzun olsaydı daha iyi olurdu ve izlerken annem odaya geldi altıma sıcıyodum vallaya a****** dedim annem terlikle kovaladı 😀