google Stranger Things 3. Sezon 8. Bölüm Full Dizi izle

( HD Kalite ) YDX - TEK PART UPLAY - TEK PART FEM - TEK PART FAST - TEK PART
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Stranger Things 3. Sezon 8. Bölüm Full Dizi izle

Stranger Things 3. Sezon 8. Bölüm Full Dizi izle sezon ve bölüm ile ilgili yorumlarınızı bırakabilirsiniz iyi seyirler dileriz.

Tür: Stranger Things 3. Sezon

Yapım: 2019

IMDB Puanı: 9.5

Yönetmen: Matt Duffer, Ross Duffer

Oyuncular: Winona Ryder, David Harbour, Finn Wolfhard

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Stranger Things 3. Sezon 8. Bölüm Full Dizi izle” filminde 72 Yorum bulunuyor.
  1. sanane - 15 saat önce demiş ki:

    arkadaşlar 4.sezon Yakında Geliyor Haberinize Birkaç Aya tahminen geliyor

  2. offf - 2 gün önce demiş ki:

    bana sonda willerin nereye gittiğini söylermisiniz

  3. bu seni hiç alakeder etmez karşim - 2 gün önce demiş ki:

    bill canın cehenneme

  4. öykü - 3 gün önce demiş ki:

    ya eğer. sezonu ölüp göremessem içim gam yer bide yönetmenin ağzına sıçarım

  5. mikedelisi♡ - 1 hafta önce demiş ki:

    gidiyor musun? bu kez ağlama

  6. mikedelisi♡ - 1 hafta önce demiş ki:

    seni p*ç kaslı adam (
    bili değil )

  7. Ben bir eleven ım - 2 hafta önce demiş ki:

    Ya ağladım ya ahh Hopper neden öldürülmesinden eeee eeee herkez öldüğü Alexis öldü Hopper öldü Billy de öldü neden böyle öldü ell de gitti ne olacak şimdi

  8. yusuf - 2 hafta önce demiş ki:

    biz artık hawkinste değiliz rusyadan sevgilerle

  9. 11 nedeeeeeeeeeen neden itirdin güçlerini - 2 hafta önce demiş ki:

    11 seni çok sevdim güçlerini itirmenden yana ağladım seni seviyom
    …..Ben mike

  10. Stranger T. 4. SEZON!!!!! - 2 hafta önce demiş ki:

    NOLUR +: SEZON GEL ALLAHIM DİZİNİN SONUNDA AĞLADIM RESMEN….BU DİZİYİ ! GÜNDE BİTİRDİM SABAH 8 DEN BERİ İZLİYORUM VE HEMEN 4. SEZONU İSTİYORUM VE BENİM GİBLERDE İSTİYOR (El & MİKE,LUCIS & MAX,DUSTİN & FNAF TAKİ ÇİKKANIN RUHU SUZİE)

  11. Zeynep - 2 hafta önce demiş ki:

    Yaz 4. Sezon eden yok ama çok muko bir dizi tekrardan başlicam ben bunaaaa

  12. Sana ne - 2 hafta önce demiş ki:

    4.sezon 31 ekimde geliyormuş öyle yazıyor. Diziyi yeni izleyecekseniz muhteşem

  13. Eleven - 3 hafta önce demiş ki:

    İlk defa bir dizide ağladım 🙁 yaaa acayip üzgünüm şuan yaaaa

  14. Mike hayranı - 3 hafta önce demiş ki:

    En sevdiğidizide bitti

  15. Berdan - 4 hafta önce demiş ki:

    aga polis aga cobber ın ölmesi şişko elemanın ölmesi ŞİŞKO DEDİĞİM ADINI UNUTTUM LABARATUVARDAN ÇIKARKEN BİTANE İT SALDIRIYODUYA ve billy fena koydu ya SERİ ACUNU ARAYIN 4. SEZON ÇEKİMLERİNE BAŞLASIN

  16. Furkan - 4 hafta önce demiş ki:

    4 sezon gel artık muko bi dizi şiddetle tavsiye ediyorum

  17. DİŞ MACUNLU LAHMACUN - 1 ay önce demiş ki:

    4. SEZON !!!!!!!!!!!!!!

  18. KEDİYE KAFA ATAN PSİKOPAT FARE - 1 ay önce demiş ki:

    NEDEN DEMOGORGONA ADAM YEDİRDİ O RUSLARĞ

  19. KEDİYE KAFA ATAN PSİKOPAT FARE - 1 ay önce demiş ki:

    NEDEN BU KADAR DUYGUSAL BU FİLM YAAAAĞ ÜHÜHÜHÜHÜHÜ

  20. :( - 1 ay önce demiş ki:

    Aga beee sonda gözlerim doldu böyle bitmemeliydi

  21. Erva - 1 ay önce demiş ki:

    Yaa will annesine sarıldığında 11 in hopperi araması off ağlıcam

  22. Bla Bla - 1 ay önce demiş ki:

    Filmi en en en sonuna kadar izleyin demogorgın adam yiyoo

  23. Bla Bla - 1 ay önce demiş ki:

    bi dakika bi dakika adamı demogorgına mı attılar .

  24. Bi kız işte - 2 ay önce demiş ki:

    Neden bizi bıraktın…
    4. Sezon gel artık
    LÜTFENN!!!

  25. Eda - 2 ay önce demiş ki:

    Her sezon güzel bitiyordu bu niye böyle duygusal bitti ki sanki bir daha başlamayacak gibi ay ağzımdan yer alsın 4cü sezon gel artık lannn

  26. Recep Ali Akengin - 2 ay önce demiş ki:

    Aga çok güzeldi 4 sezon gel lütfen ❤️

  27. Yüsra - 2 ay önce demiş ki:

    Ağlamaktan gözlerim şişti 4. Sezon cabuk gel lütfen

  28. Ceylin Gökkaya - 2 ay önce demiş ki:

    Gerçekten hiç bir korku filmi veya dizisinde ağlamadım ama billy ve hopperın ölümüne ve en sonunda el,will,jonathan ve annesinin kasabadan gitmesine çok ağladım ama şunu anlamadım filmin en sonunda 1 tane demogorgın rus adamı yiyordu ama geçit kapandı orayı çözemedim…

  29. ela - 2 ay önce demiş ki:

    normalde iç bir dizide ağlamam ama bu dizinin sonunda cok agladım hopper ve billy ölünce çok agladım

  30. Sike Sike izledim - 2 ay önce demiş ki:

    Millie HARİKA ÇOK GÜZEL

  31. Eren - 2 ay önce demiş ki:

    MİLLİE ÇOK İYİ BEEE

  32. Cansu - 3 ay önce demiş ki:

    Ya abi bu Ruslar mal mı demogorgan saklamak ne aq.Ayrıca ben hopper den çok billy için ağladım neden bilmiyorum ama çok üzüldüm billy’e :(((((((

  33. Melis - 3 ay önce demiş ki:

    Ağlamaktan gözlerim şiştiiii

  34. ErdemLi - 3 ay önce demiş ki:

    Bitti diye birakmayin sonda bir supriz daha var. 1-2 izlemistim cok once 3 ciktigini yeni gordum ve izledim. Cocuk dizisi diye bakmayin dostlugun ve arkadasligin bolca oldugu o zamani kendi cocukluguzla yasarsiniz. 4. Sezon bir suprizle serif gelmesse tamamen fantastik filme donee

  35. Gökçe - 3 ay önce demiş ki:

    Hey sen merhaba.Bu diziyi izleyip buraya kadar geldiysen tebrikler.Ben hiçbir dizide boyle ağlamam.Ama sonda ben bile ağladım.Filmin yapimcisina sesleniyorum.4. SEZONU YAP LAN

  36. Eylül - 3 ay önce demiş ki:

    Film harika aa çok güzel 4.sezon gelince hemen izliyicem stranger things fn:)

  37. Adsız - 3 ay önce demiş ki:

    niye sürekli biri ölmek zorunda

  38. asdfghjkl - 4 ay önce demiş ki:

    flim bitti zannettim kalleş ruslar demoiti saklamışlar ay bide bunlar niye taşındı hopper niye gitti ağlaya ağlaya bi hal oldum

  39. beren - 4 ay önce demiş ki:

    o kadar ağladım ki heleki o Hopper ın ve Billy nin ölmesi Hopper ın ölmesinde bir de 11 in o mektubu okuduğun da çok ağladım devamını beklerim…

  40. AYŞE SUDE - 4 ay önce demiş ki:

    her izlediğimde bu nasıl bi dizi lan diyorum nasıl bi mükemmellik bu

  41. İrem - 5 ay önce demiş ki:

    Ağlamaktan gözlerim şişti filmin sonundada yapılmazki bu sen o kadar macera yasa en sonunda gel ayrıl ben hayatımda bu kadar ağladığını hatırlamıyorum

  42. yaren - 5 ay önce demiş ki:

    bu ne ya ağlamaktan gözlerim şişti

  43. üzgün qız - 6 ay önce demiş ki:

    4. SEZON PLS GEL ARTIK YAW BIKTIM BEKLEMEKTEN AYOLL :'(((

  44. X - 6 ay önce demiş ki:

    Bir insan kafasına böyle darbe alsa ölür aq bunlar turp gibi jdixhdhsjsjdj

  45. tawuM4k`4321 - 6 ay önce demiş ki:

    BENDE*AGLADUM*AMMA*VELAKIN*KARADENIZLUYUM

  46. Nur - 6 ay önce demiş ki:

    Gerçekten çok güzel.2 günde 3 sezon bitirdim ve yarın 4. sezona başlayacağım.Filmin sonunda çok üzüldüm ve hatta ağladım.Mutlu son olabilmesi için bazı bedeller ödendi.Bence 4. sezon efsane bir sezon olacak. Ve en sevdiğim sezon 3. sezon oldu.İyiki bu diziye başlamışım.Ama bitirdikten sonra etkisinden çıkmak zamanımı alıcak.Yazdıklarım karışık olabilir kusura bakmayın.

  47. püü - 6 ay önce demiş ki:

    İlk olarak şunu demek istiyorum 1 ve 2. sezoda gözüm dolmamıştı bile bu sezonda hüngür hüngür ağladım

  48. Hopper kaç kurtar gendiniii - 6 ay önce demiş ki:

    Allah sen hopper hemen aşağıya atalaycaktin naptin gendine beyaaa off

  49. Jim Hopper Hayranı - 6 ay önce demiş ki:

    neden bizi bıraktın…

  50. Narin Ay youtube abone ol - 7 ay önce demiş ki:

    Film muqqq ama biraz uzun

  51. Sheaksper - 7 ay önce demiş ki:

    Dizi harika şu ana kadar izlediğim en iyi baş yapıt yönetmeni ve oyuncuları sonsuz dek seveceğim

  52. Barış bruh - 8 ay önce demiş ki:

    O değilde kimse amerikayı yerinden dolayı gitmek istemiyor şunu bilinki ordaki insanlardan ve hayattan dolayı gitmek istiyor

  53. Eleven - 8 ay önce demiş ki:

    Neden bizi biraktin chef biz seni seviyoruz

  54. merve - 9 ay önce demiş ki:

    dizin sonunda sinir krizi geçirdim neden hep mike ile eleven ayrılıyor neden hep ayrılmak zorundalar

  55. Umiletta - 9 ay önce demiş ki:

    Yaaaaa. Her zaman beni bu kadar ağlatmak zorunda mısınız? Çok ama çok güzel bir dizi. Duygulanmamak Kabil değil. 🙁

  56. hayran - 9 ay önce demiş ki:

    arkadaş 4. sezon temmuzda çıkacak diye söylendi

  57. ... - 10 ay önce demiş ki:

    11:53 adamın gözü şaşı fark eden oldu mu?

  58. aşırıiyiidizi - 10 ay önce demiş ki:

    sonunda çok ağladım, inanılmazdı. şuan bu diziyi izlemeyenler direk dalsın, 1 bölüm izleyince zaten dizinin devamını izlemek isteyeceksiniz.sitede çok iyi hiç kasmadı,teşekkürler…

  59. Ağlamadan duramadım - 10 ay önce demiş ki:

    Bu diziyi ölene kadar hatta öldükten sonra bile aslaa unutmiycam… bu diziyi yapan kişi seni ve bu dizidekileri asla sevmekten vazgeçmiycem. ÇOOOOOOK GÜZEL OLMUŞ BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  60. Aselbelis - 10 ay önce demiş ki:

    Gerçekten aşırı iyi bir dizi sonda ağladım ve bu site aşırı iyi tek kelimeyle harika ❤️❤️❤️

  61. Gelecekteki sne - 11 ay önce demiş ki:

    4.sezon ne zmn çıkcak aw?

  62. ben kimim aq - 11 ay önce demiş ki:

    4. sezonu bekliyicez artık…

  63. bne kimim - 11 ay önce demiş ki:

    SONUN İZLEYİN BAK SONUNU DİYORUM SADECE SONUNA KADAR BEKLEYİN

  64. Aylin - 12 ay önce demiş ki:

    Çok güzel bir film sonda ağladım ve bu diziyi mükemelleştiren ELEVEN+MIKE=♡

  65. eleven ın bebitosu - 12 ay önce demiş ki:

    lütfen artık film demeyin bu bir DİZİ

  66. Sezgin - 12 ay önce demiş ki:

    Dizininin final bölümünün sonunda gozyaslarima boğuldum AQ

  67. Gldnaslan - 1 sene önce demiş ki:

    Film çok güzel ya

  68. Hmmmgüzell - 1 sene önce demiş ki:

    Olamaz ya çok ağladım tavsiye ederim netfilx alcağınıza burdan beleşe izleyin

  69. yaren - 1 sene önce demiş ki:

    gerçekten 3. sezonuun en mükemmel bölümü eleven+mike

  70. Hatice güzelyüzlü - 1 sene önce demiş ki:

    Muhteşem bir dizi

  71. arda utku - 1 sene önce demiş ki:

    ağladım çok güzel şerif neden bıraktın bizi